EKSPERYMENT: CZY ZDOLNOŚCI PSYCHOTRONICZNE POMAGAJĄ W BIZNESIE?

 

     Natchnienie, intuicja, trafne przewidywanie trendów gospodarczych, przysłowiowy nos do interesów oraz powiązana z nimi umiejętność spekulacji przynoszącej zysk to elementy sprzyjające prowadzeniu biznesu. Czy jednak nie zastanawialiście się nad związkiem pomiędzy zdolnością przewidywania przyszłości a osiągnięciami firmy?

     Przeprowadzone przez dr Johna Mihalasky’ego oraz jego współpracownika Douglasa Deana eksperymenty badające zdolności psychotroniczne oraz intuicyjne szefów dużych amerykańskich przedsiębiorstw ujawniły praktyczne korzyści postrzegania pozazmysłowego i psychokinezy.

     Na początku lat sześćdziesiątych dwaj wspomniani już poprzednio docenci z Newark Collage of Engineering – zajmujący się ekonomią i gospodarką przedsiębiorstw dr John Mihalasky oraz jego współpracownik, elektrochemik i parapsycholog Douglas Dean – dostrzegli nieodkryte dotąd możliwości wykorzystania czynnika psychotronicznego w prowadzeniu interesów.

     Podczas przeprowadzonego przez nich eksperymentu podzielono grupę 5000 managerów dużych amerykańskich przedsiębiorstw na dwie grupy: tych, których firmy prosperowały szczególnie pomyślnie oraz tych, którzy swoje osiągnięcia utrzymywali jedynie na przeciętnym poziomie. Po wielu próbach przy wykorzystaniu kart, podczas których osoby nie mogły używać swojej inteligencji (wyciągać wniosków, zastanawiać się, analizować, dopasowywać elementów do siebie), a jedynie przewidywać rodzaj wyciągniętej karty – stwierdzili na podstawie statystycznej oceny wyników, że managerowie firm z grupy odnoszącej szczególne sukcesy, wypadli lepiej od grupy przeciętnych. Wyniki pierwszej grupy były dużo wyższe od średniej statystycznej ustalonej na podstawie rachunku prawdopodobieństwa. Po przeprowadzeniu owego eksperymentu naukowcom udało się po raz pierwszy uczynić zjawisko psychotroniczne zwane intuicją mierzalnym.

Magdalena Momot

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

69 PROC. LEKÓW SPRZEDAWANYCH W POLSCE TO ZAMIENNIKI

Zamienniki leków innowacyjnych stanowią w ujęciu ilościowym 69 proc.