Warszawa, 29 czerwca 2017: Piątka przyjaciół, których nastoletnie życie wypełnia muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia. Losy bohaterów w punkt oddają złożony świat współczesnych młodych, żyjących w zgodzie z ideą najnowszej aplikacji i platformy Woah (Where Only Awesome Happens). „Storyline” to pierwszy tego typu serial fabularny o życiu nastolatków wyprodukowany przez markę.

8-odcinkowa produkcja będzie dostępna na kanale YouTube Coca-Cola Polska, w darmowej aplikacji Woah oraz platformie internetowej Woah.com. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji Woah będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka.

 Woah to młodzieżowy akronim z misją definiującą tak działania Coca-Cola, jak i współczesnych młodych: Where Only Awesome Happens. To przede wszystkim realny świat młodych przeniesiony w obszar digital: na platformę internetową Woah.com oraz darmową aplikację Woah. Zgodnie z ideą Woah życie jest epickie, przygody zaskakujące, przyjaciele wspaniali, a smaki orzeźwiające. Poza serialem „Storyline” nastolatki znajdą tam mnóstwo praktycznych inspiracji z obszaru: lifestyle, sport, muzyka, video, podróże czy moda.

Zobacz także: Zofia Wichłacz najzdolniejszą młodą aktorką Europy!

Główni bohaterowie „Storyline”: Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak) to fabularne egzemplifikacje różnorodnych osobowości nastolatków. Od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komików, przez krnąbrne zadziory, piękne vlogerki, aż po czarujących idoli. Głównym postaciom wielokrotnie towarzyszą na ekranie bohaterowie młodzieżowej codzienności, czyli znani blogerzy i youtuberzy, którzy zagrali w serialu samych siebie: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Ola Nowak).

Gratuluję marce Coca-Cola kolejnego dużego projektu. Myślę, że serial „Storyline” zaskoczy widzów. Wspieram działania Coca-Cola i współpracuję z tą kultową marką od kilku lat. Byłam na planie jednego odcinka, który będziecie mogli zobaczyć już 29 czerwca na platformie Woah – komentuje Julia Kuczyńska, Maffashion.

8-odcinkowy serial „Storyline” to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa i Krzysztofa Landsberga (m.in. „Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”) oraz reżysera Kristoffera Rusa, któremu popularność przyniósł m.in. serial „Rodzinka.pl”.

Pisząc scenariusz chciałem oddać nastrój i emocje okresu dorastania – stworzyć intymny i bliski bohaterom portret współczesnych nastolatków – mówi jeden z twórców serialu. Pierwszy, premierowy odcinek serialu „Storyline” fani marki Coca-Cola mogą zobaczyć już w dniu jutrzejszym (28 czerwca). 8-odcinkowa produkcja będzie dostępna na kanale YouTube Coca-Cola Polska, w darmowej aplikacji Woah oraz platformie internetowej Woah.com. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji Woah będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka.

Zapraszamy do obejrzenia trailera serialu i śledzenia dalszych losów naszych bohaterów! Więcej o Woah: na stronie www oraz w darmowej aplikacji.

Komentarze Facebook

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ZOBACZ RÓWNIEŻ

MŁODE WILKI WRÓCĄ. JAROSŁAW JAKIMOWICZ: PRZYGOTOWUJEMY TRZECIĄ CZĘŚĆ

Młode Wilki mają znów wrócić na ekrany. Jak