Facebookowy konkurs na jubileusz sieci Rosssmann to fejk. Na Facebookowym nowo utworzonym profilu „Rossmann – Jubileusz 2017” pojawiła się informacja o konkursie z okazji jubileuszu funkcjonowania marki na polskim rynku.

Rossmann oświadczył, że nie ma z tym nic wspólnego i jest to próba oszukania klientów. Zgłosił także sprawę do Facebooka. Konkurs, który cały czas istnieje w serwisie tak samo jak profil „Rossmann – Jubileusz 2017”, polega na tym, aby wziąć udział poprzez polubienie strony, udostępnienie posta oraz wpisania w komentarzu swojego imienia – mechaniki niezgodnej z regulaminem Facebooka – w zamian 10 losowo wybranych osób będzie mogło napełnić swój koszyk w drogerii Rossmann za darmo i bez limitu kwoty. W przeciągu kilku godzin w konkursie wzięło udział ponad kilkadziesiąt tysięcy osób.

Biuro prasowe Rossmann wydało oświadczenie:  Przypominamy, że wszystkie organizowane przez nas konkursy i promocje prezentowane są tylko i wyłącznie w gazetkach promocyjnych, magazynie „Skarb”, na portalu internetowym, a także na oficjalnych profilach Rossmanna w mediach społecznościowych oznaczonych jako konta zweryfikowane.

My przypominamy swoim czytelnikom, aby na Facebooku zawsze sprawdzali czy dany konkurs jest organizowany poprzez oficjalny profil.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

CO ZROBIĆ GDY W BLACK FRIDAY PRZEKROCZYMY BUDŻET?

Nowa sukienka, buty, płaszcz, sprzęt komputerowy, gadżety, biżuteria…