„Time to shine/Czas rozbłysnąć” – to hasło i jednocześnie nazwa nowej kolekcji projektantki Ewy Łukawskiej na sezon świąteczno-karnawałowy. Kolekcja została zaprezentowała w niezwykłej oprawie w luksusowym Regent Warsaw Hotel podczas gali z okazji inauguracji Business Tigers Club. W roli modelek wystąpił międzynarodowy team z agencji Brillance Model Agency oraz prezenterka telewizyjna Eliza Gwiazda. O wizaże zadbała ceniona marka kosmetyczna Alilla Cosmetics i Beauty Attack Studio.

Nowa kolekcja Ewy Łukawskiej zachwyca dbałością o detale i najwyższej próby krawiectwem. Stroje uzupełniają szlachetne koronki, cekiny i ekskluzywne, naturalne pióra. To propozycja dla odważnych kobiet poszukujących eleganckich strojów w nowoczesnym stylu i ze świetnej jakości materiałów. Projektantka w tym sezonie postawiła na klasyczną czerń i ognistą czerwień. W kolekcji „Time to shine” można znaleźć zarówno: długie, balowe suknie, cekinowe bomberki, karnawałowe sukienki uszyte z luksusowych materiałów, jak i ubrania casualowe z odrobiną pazura.

– Ta kolekcja jest zupełnie wyjątkowa i inna od tego, co do tej pory prezentowałam. Dedykuję ją kobietom, które chcą się wyróżnić w tłumie. Które są świadome piękna swojego ciała i wiedzą, że czas biegnie nieubłaganie, że mamy go tak naprawdę bardzo mało i że trzeba pozbyć się wszelkich wewnętrznych krytyków i kompleksów. To jest nasz czas, czas kobiet, czas by rozbłysnąć! Żyć tu i teraz, ciesząc się każdą chwilą – opowiada o swojej kolekcji Ewa Łukawska.

Eliza Gwiazda skomentowała na gorąco, zaraz po pokazie: – To kolekcja dla kobiet, świadomych, które widzą, czego chcą w swoim życiu. Ja się w niej zakochałam.

Prezentacja kolekcji odbyła się podczas inauguracji Business Tigers Club. Galę poprowadzili wspólnie Marcin Andrzejewski redaktor naczelny magazynu „Tygrysy Biznesu” i dyrektor Business Tigers Club oraz Ewelina Rydzyńska, prezenterka telewizyjna i stylistka gwiazd. Inaugurację uświetniła swoim recitalem Anna Hamela, od lat związana z piosnką francuską, wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, laureatka „Szansy na sukces”.

Z racji biznesowego charakteru wydarzenia i uczestników gali reprezentujących cenione polskie firmy, na inauguracji BTC nie mogło zabraknąć także Grzegorza Turniaka z Akademii Rekomendacji – guru polskiego networkingu i orędownika zarządzania talentami, karierą i czasem.

Profesjonalny wizaż modelek został wykonany we współpracy z cenionym polskim producentem kosmetyków Alilla Cosmetics, twórcę naturalnych cieni mineralnych do powiek marki Alilla Minerals i uznane Beauty Attack Studio. Do makijażu pokazowego wizażystki wykorzystały palety cieni Alilla Minerals – z kolekcji Sweet, Love, Nude oraz Universe.

zdjecie08
Fot. Marek Kwasowski / mat. prasowy
« 1 z 8 »

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

MUSZKI DRUKOWANE – EKSTRAWAGANCJA GODNA UWAGI

Grzegorz Czepułkowski na swoim blogu Mrmature.pl, poświęconemu modzie