Na zakończonym właśnie w Gdyni festiwalu Open’er 2017, artyści związani z Asfalt Records odnieśli olbrzymie sukcesy artystyczne i frekwencyjne, czym podkreślili swoją wysoką pozycję na scenie muzycznej w Polsce.

Publiczność przybyła na koncert O.S.T.R. / DJ Haem na TentStage nie pomieściła się w niemałym przecież namiocie. Artysta wystąpił z przeglądem swojego całego repertuaru co u wyposzczonych trasą “Życie po śmierci: Autentycznie” słuchaczy spotkało się z owacyjnym przyjęciem.

Taco Hemingway i Rumak ustanowili rekord frekwencyjny polskiego artysty na głównej scenie festiwalu. Warty odnotowania jest fakt, że olbrzymia większość z tysięcy ludzi przybyłych na koncert to zagorzali fani Taco, o czym można było się przekonać, gdy artysta zmuszony był z przyczyn technicznych wykonać utwór “Deszcz na betonie” acapella wyłącznie z udziałem publiki.

Zobacz także: Grammatik znów na scenie!

Reaktywacja na potrzeby festiwalu supergrupy Grammatik (obecnie w dystrybucji Asfalt Records) okazała się strzałem w dziesiątkę. Eldo, Jotuze i Noon również zapełnili TentStage po brzegi, a koncert przekręcił licznie zebranej publice skalę w nostalgiomierzach.

Do udanych występów na festiwalu należy zaliczyć też DJ Set w wykonaniu Flirtini i ENZU (BeatStage) reprezentujących sublabel Flirtini Records.

Komentarze Facebook

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ZOBACZ RÓWNIEŻ

TOKEN – PATTY CAKE. GORĄCE WERSY WYRZUCANE Z PRĘDKOŚCIĄ ŚWIATŁA

Każdy fan hip hopu, który narzeka na obecną