Marka Pixie Cosmetics jest pierwszą firmą produkującą kosmetyki mineralne w Polsce. Jej działalność rozpoczęła się w 2009 roku, a założycielką jest p. Sylwia Jakubek. Z założenia marka miała pobudzać wyobraźnię, być synonimem miejsca pełnego sekretów i tajemnic, które przenosi do tajemniczego świata. Każda z kobiet marzy o miejscu, do którego można uciec od zgiełku i natłoku codziennych obowiązków. O miejscu, w którym możemy dać się ponieść naszej wyobraźni, gdzie nie ma dla nich żadnych barier… Marzenia są po to, by je mieć i tak rozpoczęła się niesamowita podróż w nieznane…

Większość rzeczy, która powstaje jest odpowiedzią na nasze potrzeby. Tak też było i w tym przypadku. Doświadczenie i pasja do wizażu i kosmetyków sprawiało, że pani Sylwia, chętnie testowała różnego rodzaju produkty dostępne na rynku kosmetycznym. Bardzo często trzeba było je ściągać z zagranicy. Różnorodność produktów i ich składy sprawiły, że właścicielka wrażliwej cery przepłaciła te eksperymenty pogorszeniem stanu skóry. Wkrótce po tym, okazało się, że na polskim rynku brak jest kosmetyków mineralnych. Kosmetyków, które nie tylko podkreślą w naturalny sposób piękno każdej kobiety, ale też takich, które będą przyjazne skórze i zadbają również o jej aspekt zdrowotny.

W tamtym czasie kosmetyki mineralne nie były jeszcze znane na rynku europejskim, dlatego trzeba było ściągnąć je zza oceanu. Wówczas przez ręce pani Sylwii przewinęła się każda popularna marka kosmetyków mineralnych. Testy tego typu kosmetyków wykazały, że cera reaguje na nie w bardzo pozytywny sposób. Ciągle jednak czegoś im brakowało – albo wykończenie nie do końca było takie, jakie być powinno, albo trudno było dobrać odpowiedni odcień do koloru skóry. To były dwa pierwsze bodźce, które sprawiły, że p. Sylwia Jakubek postanowiła stworzyć pierwsze w Polsce kosmetyki mineralne. Jak mówi sama właścicielka „nagle nadszedł taki moment, że pomyślałam – dlaczego nie zrobić czegoś, nad czym mam pełną kontrolę, co działa dokładnie tak, jak chcę. Zaczęłam eksperymentować z różnymi surowcami kosmetycznymi, badać ich wpływ na moją cerę. Dzięki temu, co odkrywałam i czego się nauczyłam, poczułam się dużo lepiej we własnej skórze, która również polubiła moje receptury. Poza tym odczuwałam niewiarygodną przyjemność płynącą z odkrywania nowych przestrzeni w świecie kosmetyków. Wszystkie spostrzeżenia, prototypowe receptury zapisywałam w zeszytach, których stosy wkrótce zaczęły się piętrzyć na półkach. Chciałam stworzyć coś, co pokocha nie tylko moja skóra. Próbkami zaczęłam dzielić się z rodziną i przyjaciółmi. Bardzo pozytywne opinie zwrotne były dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji i siłą napędową do dalszych działań. Mój wewnętrzny perfekcjonizm nie pozwalał mi osiąść na laurach i ciągle coś zmieniałam w swoich recepturach, wyłapując wszelkiego rodzaju ciekawostki surowcowe i nowe zestawienia składników. Pomysł na wprowadzenie polskiej marki kosmetyków kolorowych powstał zupełnie spontanicznie i naturalnie rozwijał się z dnia na dzień.

Zanim jednak pomysł przerodził się w dojrzałą strategię, minęło kilka miesięcy przygotowań i analiz. Priorytetem było stworzenie marki całkowicie naturalnej, pozbawionej konserwantów, a także innych szkodliwych chemicznych dodatków. Ostateczny produkt, który miał trafić w ręce Klientów musiał być dopieszczony w każdym calu. Praca nad niektórymi recepturami trwała nawet 2 lata.

W tym czasie ciągle coś ulegało zmianom. Każdy produkt miał oferować coś zupełnie nowego, to on miał fascynować i wyznaczać trendy na polskim rynku kosmetyków mineralnych.

Nowe produkty zawierają innowacyjne surowce. Marka Pixie nie podąża przetartymi szlakami, a sama wytycza nowe, pionierskie zastosowania. Jednym z takich produktów jest puder matujący Mega Matte Kapok Tree Powder. Jeszcze nikt na świecie nie wykorzystał takiego rozwiązania. Wszelkie receptury dostosowywanie są także pod kątem zdrowotnym. Marka nieustannie poszukuje nowych rozwiązań i unikalnych składników, by z ich pomocą osiągać doskonałe rezultaty, które zaskakują swoja niepowtarzalnością.

Więcej informacji na temat marki i produktów: www.pixiecosmetics.pl

Komentarze Facebook

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ZOBACZ RÓWNIEŻ

SEPHORA TREND REPORT JESIEŃ 2016

Za nami SEPHORA TREND REPORT JESIEŃ 2016. Ta