Butiki młodych polskich marek oraz znani projektanci coraz częściej stają się punktem na zakupowej mapie polskich klientów: BIZUU, Mariusz Przybylski, PINKO, Just Paul, Bunny the Star, Zuo Corp, Mariusza Brzezińskiego, Andy&Mag, duetu Paprocki & Brzozowski, Thecadess, Chaos, Milago, VaBene, Juko Design to tylko kilka przykładów na to, że modna tworzona z najlepszej jakości materiałów jest na wyciągniecie ręki.

– Galerie handlowe są bardzo dobrym rozwiązaniem, można w wygodny sposób zrobić zakupy, w żaden sposób nie umniejsza to ekskluzywności produktów, które posiadają projektanci – mówi newsrm.tv Natalia Siwiec, modelka.

W Galerii Mokotów wraz z przyjściem wiosny pojawiły się  nowe marki, ciekawi projektanci i wyjątkowe miejsce – concept store. Do grona największych polskich projektantów obecnych w strefie The Designer Gallery dołączył, wraz z otwarciem swojego butiku, m.in. Mariusz Przybylski.

– Myślę, że Polacy przywiązują coraz większą uwagę do tego jak wyglądają, myślę, że nawet bardziej Polki, są bardziej dojrzałe estetycznie i modowo, lubią modę, bawią się modą, polska klientka jest już gotowa na modę od polskiego projektanta – wyjaśnia Mariusz Przybylski, projektant mody.

Flagowy salon polskiego projektanta oferuje  kreacje na specjalne okazje, jaki i casualowe projekty. Szlachetne materiały, dbałość o detale – to znaki rozpoznawcze wszystkich kolekcji Mariusza Przybylskiego, które od kliku dni można kupić także w Galerii Mokotów.

Świadomość konsumentów w Polsce wzrasta, zwłaszcza jeżeli chodzi o rynek modowy. Boom na fast fashion, czyli kupić, założyć, wyrzucić, powoli mija. Zwracamy uwagę, na to jak i gdzie moda powstaje. Historia zna wiele przypadków, gdzie w wielkich farbiarniach dochodziło do potężnych zanieczyszczeń środowiska. Polacy zaczynają dojrzewać do świadomych i przemyślanych zakupów. Stąd pomysł, żeby powstało miejsce takie jak The Designer Gallery.

 – Podchodzimy do mody w sposób przemyślany, wiemy gdzie nasze rzeczy są robione, w jakich warunkach, skąd pochodzą materiały, stąd cena staje się stosunkowo wyższa, ale stawiamy na jakość i chcemy żeby ta rzecz żyła z konsumentem dłużej, nawet żeby Panie mogły przekazywać je z pokolenia na pokolenie – przekonuje Zuzanna Wachowiak, projektantka mody, właścicielka marki BIZUU.

Nowym miejscem jest również Warsaw Concept Store – powierzchnia dedykowana specjalnie dla projektantów zarówno znanych i o ugruntowanej pozycji na rynku, jak ich tych, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie modowym, a także dla dystrybutorów światowych marek. W Warsaw Concept Store dostępne są m.in. propozycje Just Paul, Bunny the Star, Zuo Corp, Mariusza Brzezińskiego, Andy&Mag, duetu Paprocki & Brzozowski, Thecadess, Chaos, Milago, VaBene, Juko Design i wiele innych.

 Funkcjonujący od kilku miesięcy projekt The Designer Gallery w warszawskiej Galerii Mokotów skupia w jednym miejscu butiki największych światowych i polskich marek, tworząc aleję wypełnioną  butikami oferującymi różnorodne i unikalne propozycje. Od dawna w miejscu tym dostępne są propozycje takich marek jak m.in. La Mania, Lidia Kalita, Bohoboco, Pinko, Dior i wiele innych.

(źródło: Newsrm.tv)

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

MUSZKI DRUKOWANE – EKSTRAWAGANCJA GODNA UWAGI

Grzegorz Czepułkowski na swoim blogu Mrmature.pl, poświęconemu modzie