Z dniem dzisiejszym 31 maja pojawiła się nowa aktualizacja do World of Tanks oznaczona numerem 9.19. Kobiece głosy załóg, zmiany interfejsu, nowe modele HD oraz beta testy nowego trybu – Bitew Rankingowych – to rzeczy, które zostały wprowadzone w nowym patchu.

Najważniejszą wprowadzoną rzeczą są bitwy rankingowe, czyli tryb 15 na 15 wyłącznie dla pojazdów poziomu X, gdzie zwycięża drużyna, która pierwsza wyeliminuje przeciwników lub zdobędzie ich bazę. Podstawowe zasady są takie same jak w bitwach losowych, ale na tym kończy się podobieństwo. W bitwach rankingowych chodzi przede wszystkim o indywidualny rezultat gracza. Waszym celem jest pokazanie się z jak najlepszej strony, by wspinać w klasyfikacji, po drodze zdobywając stopnie i nagrody. Im większe odnosicie sukcesy w bitwach, tym macie wyższy ranking w klasyfikacji bitew rankingowych.

Polecamy: Sudden Strike 4. Znamy datę premiery na PC i konsole!

  • Dobór drużyn. System doboru zestawia Was w drużynie z graczami o podobnym stopniu jak Wasz (±1). Jeśli osiągnięcie dopasowania ±1 zabrałoby za dużo czasu, system nieznacznie obniży wymagania tak, byście mogli szybko wejść do bitwy. Dwie drużyny będą zawsze miały tę samą liczbę graczy z danym stopniem. Mówiąc wprost, gracie zawsze z graczami z podobnym stopniem i macie odpowiadającego Wam przeciwnika. Im wyższy stopień, tym wyższe współzawodnictwo. Jeśli system nie zdoła zestawić drużyny w przeciągu 5 minut, bitwa rankingowa nie rozpocznie się, a gracze zostaną odesłani do garażu.
  • Postępy. Ukończenie w najlepszej dwunastce wygranej drużyny pod względem PD daje Wam szewron, przybliżając do zdobycia nowego stopnia. Podobnie działa uplasowanie się w najlepszej trójce drużyny przegranej. Pierwszy stopień kosztuje jedynie 1 szewron, a im wyżej się dostaniecie, tym więcej szewronów potrzeba, by iść dalej. Trzech najsłabszych graczy zwycięskiej drużyny nie zdobywa szewronu, natomiast 12 najsłabszych pokonanych graczy traci szewron.
    Po osiągnięciu pierwszego i piątego stopnia Wasz postęp jest zapamiętywany. Dodatkowo, po dotarciu do piątego stopnia macie możliwość wykazania swoich umiejętności na konkretnym pojeździe poziomu X, maksymalnie podnosząc jego stopień. Każdy stopień pojazdu jest powiązany z konkretnym pojazdem, w którym został zdobyty (każdy pojazd ma swoje własne postępy) i jest związany z nim przez cały etap. Jest tylko jedna różnica: liczba stopni pojazdu jest nieskończona.
  • Rozkład w czasie. Bitwy rankingowe są podzielone na sezony. Sezon beta będzie się składał z czterech siedmiodniowych etapów. Gdy rozpoczyna się nowy etap, stopnie są zerowane. Postęp z końca siódmego dnia jest zapisywany w klasyfikacji. Po zakończeniu sezonu Wasze wyniki z ostatnich 28 dni są sumowane i otrzymujecie nagrody w zależności od końcowego miejsca w klasyfikacji.
  • Ekonomia. Obok standardowych zdobyczy za bitwę otrzymacie premie (kredyty, materiały eksploatacyjne i rezerwy osobiste) za osiągnięcie nowego stopnia i wypełnienie specjalnych misji bojowych właściwych wyłącznie bitwom rankingowym. Pod koniec każdego etapu i sezonu otrzymujecie kontenery z nagrodami i pewną liczbą zupełnie nowej waluty gry, obligacji, których nie można kupić za kredyty ani złoto. Za obligacje możecie kupić dyrektywy i ulepszone wyposażenie, które znacząco ulepsza umiejętności załogi i parametry pojazdu. Im lepszy osiągniecie wynik w etapie i sezonie, tym więcej obligacji otrzymacie.
  • Klasyfikacja. Każdy stopień zdobyty po raz pierwszy w danym etapie daje jeden punkt. Te punkty są sumowane przez cały sezon i określają pozycję gracza względem innych uczestników bitew rankingowych. Określona liczba zdobytych punktów jest wymagana, by wejść do klasyfikacji. Zwiększa się ona z każdym etapem. Pod koniec sezonu spośród tych, którzy zdobyli wystarczającą liczbę punktów, wyłaniani są liderzy. Następnie dzieleni są oni na trzy ligi. Pierwsza to najlepsze 10% graczy i ci dostają najwyższe nagrody. Druga liga to kolejne 15% graczy, którzy dostają nieco mniejsze nagrody. Liga trzecia to kolejne 25% graczy – oni również otrzymują nagrody. Nagrody przyznawane pod koniec sezonu są najlepsze i zawsze wyższe niż te przyznawane za etapy, bez względu na ligę, w której gracz ukończył sezon.
  • Ulepszone wyposażenie. Odpowiednik standardowego wyposażenia, które już występuje w grze, z tą różnicą, że daje większe premie do charakterystyk technicznych. To wyposażenie może być zakupione wyłącznie za obligacje.
  • Dyrektywy. Nowy typ materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku, wykorzystywany do podnoszenia charakterystyk technicznych pojazdów. Dyrektywy mogą zwiększać premię za zamontowane wyposażenie lub umiejętności/atuty członków załogi. Gracz może wykorzystać tylko jedną dyrektywę naraz. Po użyciu w bitwie należy zakupić nową dyrektywę.
  • Odznaki. Gracze mogą zdobywać odznaki (nowy element ozdabiania pojazdu) jako nagrody za uczestnictwo w sezonie. Odznaki są unikalnymi ikonami, które będą wyświetlane obok nazwy gracza w czasie bitwy i każdy będzie mógł je zobaczyć. To najprostszy sposób na pochwalenie się.

Zobacz przegląd aktualizacji 9.19:

Komentarze Facebook

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ZOBACZ RÓWNIEŻ

JUŻ 15 SIERPNIA PREMIERA CITIES: SKYLINES NA PS4!

Cities: Skylines to gra strategiczno-ekonomiczna, która swoją premierę