Ćwiczenia na pośladki

ćwiczenia na pośladki

Zgrabna, jędrna i uniesiona pupa to marzenie niemalże każdej z kobiet. Okazuje się, że sama dieta niestety nie wystarczy, by zbudować piękne mięśnie pośladkowe. Potrzebujemy również odpowiedniego treningu. A jakie ćwiczenia na pośladki są najlepsze?

Ćwiczenia na pośladki

ćwiczenia na pośladkiOto kilka przykładów ćwiczeń, które pomogą ci uzyskać piękny tyłek:

  • wykopy nogą w klęku podpartym. Zejdź do klęku podpartego i prostą nogą rób wykopy w tył. Po zrobieniu serii na obie nogi, zegnij nogę do 180 stopni i unoś ją w tył, jak najmocniej do góry. Pamiętaj, by stopa była obciągnięta, palce w dół, a pięta ma prowadzić całą nogę. Również ważne jest, by nie wyginać się w odcinku lędźwiowym. Ćwiczenia wykonujemy wolno, precyzyjnie. Pośpiech nie jest wskazany, gdyż najważniejsza jest technika. Lepiej zrobić mniej powtórzeń w określonym czasie niż więcej, ale niepoprawnie.
  • połóż się na macie lub kocu, zegnij kolana, stopy postaw na macie i zacznij unosić biodra do góry i wracaj, kiedy znajdziesz się u góry, spinaj mocno pośladki. Pamiętaj, by nie odkładać pośladków całkiem na matę.
  • połóż się na macie, unieś biodra do góry, zegnij kolana, stopy postaw na macie. Następnie podnoś jedną nogę do góry i wracaj, pamiętaj, aby biodra znajdowały się w jednej pozycji i nie opadały. Zrób serie na obie nogi.
  • przysiady, ćwierćprzysiady. Rozstaw nogi na szerokość bioder i schodź biodrami na dół, tak by kolana nie wychodziły poza linie palców,a pupa szła mocno w tył i jak najniżej. Ćwierćprzysiady technicznie wyglądają tak samo, tylko nie schodzimy od razu jak najniżej, dzielimy dystans na dwa.

Przy budowaniu pięknych i zgrabnych mięśni pośladkowych największą rolę odgrywa dieta, dlatego pamiętaj, że samymi ćwiczeniami możesz nie wiele zdziałać. Niemniej jednak już samo podjęcie działań w kierunku aktywności fizycznej będzie pierwszym krokiem do sukcesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *